فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه افراد زورگیر اتوبان نیایش باید در همان محل اعدام شوند، گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قسمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم در گفت‌وگویی ماجرای این دزدی جنجالی را اینطور روایت کرده بود: من و همدستم با موتور سمت بالای شهر گشت می‌زدیم تا سوژه پیدا کنیم. این خودروی ۲۰۶ را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم و با تهدید قمه، گوشی او را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم. در کل هدف‌مان گوشی و طلا بود.
نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
«حسین»، جوان معروف به زورگیر خیابان نیایش که در مرداد‌ماه کلیپی از زورگیری او از یک ۲۰۶ سفید در فضای مجازی منتشر شد، بعد از انتشار صحنه زورگیری و ایجاد رعب و وحشت در جامعه، به‌سرعت دستگیر شد و بعد از یک‌ماه حکم اعدام آن صادر شد و حالا کودک سه‌ساله‌اش منتظر برگشت او به خانه است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم سرقت به‌عنف در سطح شهر تهران با همدستی فرد محکوم به قصاص اعتراف کرد، ادامه: متهم پس از دستگیر شدن همدستش توسط کارآگاهان قصد فرار را از کشور داشته که موفق نشده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری همدست زورگیر اتوبان نیایش خبر داد و گفت: ۳ فرد جدید در زمینه سرقت از صندوق امانت بانک ملی شناسایی و دستگیر شدند.
جلسه قرائت رای پرونده زورگیر مسلح اتوبان نیایش در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد و حکم پرونده از سوی قاضی صلواتی به صورت حضوری به متهم ابلاغ شد.
عباس عبدی: این مجازات به دور از انصاف و عدالت است. حکم را منتشر کنید.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم اعدام برای سارق مسلح بزرگراه نیایش خبر داد.
امروز شنبه ۱۹ شهریور ماه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده خفت گیری اتوبان نیایش در حال برگزاری است.
جلسه رسیدگی به اتهامات زورگیر اتوبان نیایش شنبه برگزار می شود.
دزدان موبایل قاپ در چشم بهم زدنی بار دیگر در اتوبان نیایش دست به سرقت از زن جوان زدند. این در حالی است که در سرقت مشابهی که چندی پیش اتفاق افتاد، زورگیر محارب شناخته شده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از شناسایی سارقان زورگیر اتوبان نیایش خبر داد.
ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: کیفرخواست فردی که در اتوبان نیایش اقدام به زورگیری کرده بود، محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد برای بردن اموال مردم و ایجاد ناامنی در محیط عمومی است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر اساس بخشی از کیفر خواست، اتهام زورگیر بزرگراه نیایش محاربه برای بردن اموال مردم و ایجاد ناامنی در محیط است و نظر قوه قضاییه در رابطه با پرونده زورگیری بزرگراه نیایش اشد مجازات است و حکم آن در روز‌های آینده صادر می‌شود.
دادستان تهران اعلام کرد: کیفرخواست زورگیر اتوبان نیایش با اتهام محاربه صادر شد، پرونده امروز به دادگاه ارسال می‌شود.
صالحی دادستان تهران خطاب به شاکیان گفت: هر کسی بر نحوی که بخواهد امنیت مردم را سلب کند برخورد عبرت آموز می‌کنیم.
صالحی، دادستان تهران خطاب؛ به شاکیان پرونده زورگیری اتوبان نیایش گفت: برخورد عبرت‌آموز می‌کنیم.
وزیر کشور به رفتار مجرمانه زورگیر اتوبان نیایش و دستگیری سریع این فرد واکنش نشان داد.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه زورگیر اتوبان نیایش باید در همان محل اعدام شود، گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.
در این فیلم اولین تصاویر از لحظه دستگیری سارق زورگیر اتوبان نیایش را مشاهده می‌نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ